Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zajímavé a co navrhujete? Zabít kočku nebo vypustit kanárka do přírody, kde s jistotou nepřežije?

0 0
možnosti
Foto

R^R^R^

Nejlepší věc je vyhodit televizi. Ale reklama člověka pronásleduje a bude pronásledovat všude. V emailu, na sociálních sítích, bilboardech ... A skoro všechny jsou strašně ale strašně stupidní ... když se člověk zamyslá nad tím, co vidí, a jakej to má vztah s produktem, který se tímto prodává.

0 0
možnosti
Foto

Já se na reklamy nedívám takže tuto jsem ještě neviděl. Až budou reklamy povinně sledované, pak je důvod k rozčilování se.

Prostě na to nekoukejte. ;-D

1 0
možnosti
JA

Ale jooo pane Kšíre, to beru, však se taky moc nekoukám. Ale když už jsem to viděl a připadalo mi to tak hrozný, tak jsem se chtěl o to s vámi podělit ;-).

0 0
možnosti
JB

Pane Andrýsku, nechtěla jsem se sem ještě vracet, uzavřeli jsme to s tím, že se neshodneme, což je úplně normální. Bylo by smutné, kdybychom měli všichni stejný názor, i když je možné, že v budoucnosti k tomu naše civilizace dospěje. :-/ Nicméně, zaujalo mně toto: https://www.novinky.cz/domaci/442386-ceske-drahy-vsadily-na-kajinka-i-vy-muzete-sedet-lakaji-pasazery.html

Normálně bych nad tím jen zakroutila hlavou, a nevšímala si to, po včerejší diskusi však ... Toto je více brutální, či méně? V brutálnosti vyhraje kocour, či Kajínek?

0 0
možnosti
JA

Paní Božíková, tak tuhle reklamu jsem ještě neviděl. Pokud by byl pan Kajínek zproštěn obžaloby v žádném procesu, prostě pokud by se dokázalo, že to opravdu neudělal, tak by byl horší kocour. Takhle nevíme, jestli České dráhy nevyužívají k propagaci dvojnásobného vraha, to přebije i toho kocoura. Jinak vám přeji hezký den a děkuji za slušně vedenou diskusi, shodnout se vždycky nepodaří, ale když každý předestře své argumenty, tak je to přínosné pro obě strany.

0 0
možnosti
Foto

Je vidět, že u reklamy - aby byla jaksepatří účinná, jde etika stranou. Podle hesla "peníze až na prvním místě". Také se mi to protiví, takovým agresivním reklamám se vyhýbám... Ale co s tím? Žijeme v brutálním světě .Bohužel. Karma. :-/

0 0
možnosti
Foto

Vstoupila jsem sem a chápu obě strany. Před lety jsem občas na DPP pracovala jako laický pozorovatel reklam, které měly vyjít na veřejnost. Reklam na cokoliv. Posuzovalo se co a jak působí na podvědomí tě které věkové cilové skupiny. Žasla jsem, kolik energie a peněz výrobci vrhají do reklamy. Potřebuji nás zaujmout a tady se jim to, jak je vidět, podařilo.

0 0
možnosti
WW

:-) Hlavním účelem reklamy je dát jisté povědomí o existenci produktu nebo služby, protože až budete stát před volbou, s vysokou pravděpodobností sáhnete po té známéjší (starý trik mentalistů). Reklamní průmysl vydělává na vzorcích relativní četnosti a statistické pravděpodobnosti obrovské sumy a přitom každý tvrdí, že se reklamou ovlivnit nedá. :-) Podle známého, účel světí prostředky, je zcela lhostejné, jaká asociace se postará o vtisknutí informace do mozku a např. nad zdejší diskusí si inzerenti mnou ruce, protože reklama splnila svůj účel - všichni vědí, že jde o nějakou banku. Z hlediska reklamních inzerentů byl snímek "Bóbika" propadák a musel být stažen nikoliv pro jemnocit diváků, ale že nikdo pro vtipný obsah nezaregistroval, co reklama propagovala. V jistém ohledu tedy platí, čím stupidnější reklama...

1 0
možnosti
Foto

Přesně tahle reklama mě taky děsně irituje, protože mi asociuje bezohlednost a necitlivost. Že kočky pojídají ptáčky, to beru jako přirozenou realitu, ale ve spojení s reklamou na bankovní služby, mi tam něco skřípe. Nějak to podprahově vnímám jako sdělení: kocour sežral kanárka, my "ukořistíme" nového zákazníka. R^

3 1
možnosti
JA

Děkuji paní Kolářová, přesně na to jsem chtěl upozornit.

0 0
možnosti
JB

Ve světě to už takhle chodí. Obvykle, aby se mohl ten silnější nasytit, tak ten slabší zemře. A moc vegetariánů mezi kočkami není. I moje nádherná dlouhosrstá želvovinová peršanka Kikuška nosí myši. A přitom má plnou misku superprémiových holistických granulí. Prostě je to dravec, takže Není o čem...

Upřímně, u této reklamy jsem se po prvním shlédnutí smála ještě po ukončení reklamního bloku.

Vzpomene si ještě dnes někdo na " pohoršující " reklamu na Fidorku??

https://www.youtube.com/watch?v=Drz6xHRpIa4

Nebo na Bobíka ( Bóbika). ? Všechno to byly velice povedené, humorné reklamy. Nemyslím, že po jejich shlédnutí někdo utrpěl duševní újmu. Naopak. Máme už druhého francouzského buldočka Bobíka. Ta první byla regulérní Bóbika. Já vím, v reklamě je mops, ale co, je to skoro stejné, no není o čem...

1 0
možnosti
JA

Dobrý den paní Božíková, děkuji vám za názor. Ano, kočky loví ptáčky a myši. Ale to není to, co z té reklamy vystrkuje drápky. Ten samolibý (trochu líný, ubručený, ale v podstatě sympatický) kocour s klidem sežere ptáčka, protože mu nedali granule, o co jde, život nějakého ptáčka je nevýznamný, zanedbatelný, nemá cenu se o něm vůbec bavit. Mě z této reklamy opravdu mrazí. Nejde o to, že by to mělo způsobit někomu nějakou psychickou újmu, ale co to symbolizuje. Asi vám to blíže nevysvětlím. Ale každopádně, reklama na Fidorku se vezla na stejné vlně bezcitnosti, byla stažena na základě četných protestů a negativního přijetí. Tato reklama se buď lépe maskuje nebo jsme více otupěli.

0 0
možnosti
ZB

Mě náhodou ta reklama s kocourem baví a za brutální ji nepovažuji. Naopak mu to přeju, vždycky jsem fandila Tomovi aby tu myš konečně sežral.

Ta druhá je taková zvláštní, na druhou stranu, i přátelům se půjčky platit mají, ta holka mohla ty peníze potřebovat pro sebe.

Jinak zajímavý pohled, jak někdo vidí svět (reklamy) úplně jinak.

Jo a mimochodem, banku vybírám podle úplně jiných věcí než je reklama, tam můžou plácat co chtějí, důležité jsou konkrétní podmínky. Oškubat vás stejně chtějí všechny.

1 0
možnosti
JA

A vidíte, ten Tom ji nikdy nesežere, i když mu taky fandím :-). Ale tady milý kocourek ve zcela reálně podané situaci sežere kanárka. A jak psala níže paní Šrámčíková, ten kocourek byl hit mnoha dětí v mateřských školkách, takže teď jim to ukázalo co všechno se může a co všechno je normální. A ano, půjčky se mají platit, takže když to milý chlapec nestihl je správné ho vystavit psychoteroru? Tohle přesně z nás ten systém chce mít.

2 0
možnosti
  • Počet článků 85
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1824x
Neskonalý optimista, který věří v dobro v lidech.

Seznam rubrik