Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

asi toho rumu vypil hodne, kdyz to takto rozebira.

0 1
možnosti

To víte, že ano. A jsem tomu rád :-)

0 0
možnosti
Foto

Lidi si stěžujou, že jíme potraviny, které se nějak označují, ale už nejsou, co bývaly. Pak někdo přijde a zakáže teda říkat něčemu, co není máslo "máslo". Stejně tak o rumu.

A potom najde něco, co je rakovinotvorné - kdyby to nezakázal, tak si lidi budou stěžovat, že ten někdo nám nechce ani dávat kvalitní potraviny. Když to zakáže, tak je to strašně špatně - my chceme rakovinu!

Vážně, to nemůžeme mluvit s trochou porozumění, nepřekrucovat si fakta apod.? Překrucováním myslím ten příběh, který je napsaný v tomto příspěvku. Je naivní si myslet, že si nějaký úředník řekl "A prostě nechci, aby ten rum pili! Teď najdu důvody!"

Presumpce neviny se samozřejmě děla, proto až někdo přišel na to, že daná látka je karcinogenní, pak se to takto začalo řešit. A samozřejmě když se tuzemák začne dělat bez té látky, EU nebude nic namítat (pokud nenajde jinou nebezpečnou látku v něm obsaženou).

2 0
možnosti

A bude se i pravý jamajský rum dodávat bez té nebezpečné látky ? ;-) A to je jí tam ještě víc, než se přidává do tuzemáku.

0 0
možnosti

Tahle labut mne zacina fascinovat. Nasel nekdo nejaky odkaz na takove vyjadreni EU?

0 0
možnosti

A neb jak se dá z náhražky z nouze udělat národní mučedník ;-D

0 0
možnosti

Kdybych vyrostl na dvanáctiletém koňaku a chtěli by ho zakázat, bránil bych jeho, ale že mým kamarádem v mládí byl tuzemák, musím se za něj prát :-):-).

1 0
možnosti

D32a69v96i57d 22V78l14k

22. 9. 2017 7:21

A mně je to jedno, stejně piju rum a ne tuzemák. Capitán je stejně lepší.

0 0
možnosti

Já teď už jen čekám, jaký karcinogen objeví v pomazánkovém másle.

4 1
možnosti

Teda já bejt tou komisí, tak tak tu podezřelou látku nezakážu, protože jestli mají vědátoři pravdu, tak bude míň reptalů ́. ;-D

1 0
možnosti

Dobrý večer pane Hlásný, ale nás to nezredukuje, nám to nic nedělá, jelikož jsme na to zvyklí, někteří dokonce mají vypěstovaný návyk :-).

0 0
možnosti

Já jen...tohle chci dodat: když si ve Ěpanělsku dáte nápoj zvaný kava, nečekejte kofeinový nápoj hnědé barvy, tedy kafe, jakkoli vám ho na severní Moravě přesně takto nabídnou, i s tou španělskou výslovností :-). Dostanete bublinky, takový jako šampus. No neslyšela jsem, že by se to kvůli cizincům mělo přejmenovávat... Takže chraňme si co je naše, po Dříve marmeládách a podobných nesmyslech je třeba přestat švejkovat a bouchnout do stolu. Pijte si vy co chcete, já si dám RUM! Aspoň v česku mě do toho nikdo klavírovat nebude!!!! TAK - na zdravÝ!!!! (ROZUM) :-)

6 1
možnosti

Španělsku! Sorry, ale nemůžu za to že před každé S nacpou španěláci E až mě ruka zašátrá vedle z toho zvyku... Krásný den do česka!

1 0
možnosti

Tak to mně dneska fakt udělalo radost! Moc hezky napsané, díky!

7 1
možnosti
  • Počet článků 85
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1824x
Neskonalý optimista, který věří v dobro v lidech.

Seznam rubrik