Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zajímavé, že jsou natolik moudří a příčetní, že si umí spočítat, že chlubení se přijetím protikuřáckého zákona nebo zákona o EET by jim politické body nepřidalo, naopak možná ubralo pár zubů, kdyby to tvrdili rázným účastníkům předvolebního mítinku tváří v tvář.:-)

1 0
možnosti
MB

Podporuji Váš obsah výrokem , revizionisty Bernsteina - "Hnutí je vším, konečný cíl ničím" ! ... Ještě možno dosadit - Je třeba se zúčastnit. Nelze nevidět, že politika, poslancování ..., vše se stalo novodobou živností. Bylo tomu tak vždy - dnes ovšem zcela již vyprecizované ! Samotný volební systém napomáhá - všechny vlády 27 let v koalicích - Já chtěl - on mi bránil ! Aby chaosu nebylo málo + přímá volba prezidenta = Já zase nechci - co chtějí oni ... Prakticky zcela rozkoncentrovaná odpovědnost ! Člověk by očekával opak ! Proč ?, aktérům to vyvovuje nesmírně. Pak i imunita dobrá, volte mne opět, nechť mohu naplnit už to, o čem jsem mluvil před 4 léty ... Neptejte se mne, co jsem vykonal - Sděluji vám - Co vykonám - Volte mne ! Hnutí - je vším ! . A tak se opakovaně hýbe, občas přijde třesk - viz středa PS s oligaršíkem:-)

0 0
možnosti
AL

Ve starém Římě se ti, co se ucházeli o post senátora, museli chlubit tím, co už udělali.

0 0
možnosti
JP

J80a32n 12P81a77l80l45a37s

4. 9. 2017 22:48

Dobrý večer, máte dobrý postřeh a fajn smysl pro humor - třeba to s námi myslí dobře! Najděte jednoho a odpustím všem ostatním.

0 0
možnosti
JA

Dobrý večer pane Pallasi, těžký přetěžký úkol jste mi dal, pověstná jehla v kupce sena je proti tomu předmět snadno nalezitelný :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 85
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1824x
Neskonalý optimista, který věří v dobro v lidech.

Seznam rubrik