Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J77a43n74a 54S33l77a41n88i27n92o13v71á 1271640827386

...nemáme doma TV už několik let. Ale když jsem ještě naposledy TV viděla, byla brutalita něžné maličké asi šestileté blondýnky mnohem morbidnější - v reklamě na Fidorku... malá holčička mrští svou panenkou o auto jen aby získala svou oblíbenou pochoutku...

V podtextu jsem vnímala dost temné poselství "můžeš ublížit i svému největšímu příteli, když chceš získat svůj kus žvance/místo...etc."

Zasívání tohoto typu chování do dětí, je druh jedu, který když se rozvine...

Vámi popsanou reklamu nevidím až tak negativně z této perspektivy :-)

Přeju Vám pěkné dny prosté reklam :-)

+4/0
doporučit
29.6.2017 11:08
Foto

P18a96v62l47a 46K87o21l57á45ř91o81v31á 6466266422378

Přesně tahle reklama mě taky děsně irituje, protože mi asociuje bezohlednost a necitlivost. Že kočky pojídají ptáčky, to beru jako přirozenou realitu, ale ve spojení s reklamou na bankovní služby, mi tam něco skřípe. Nějak to podprahově vnímám jako sdělení: kocour sežral kanárka, my "ukořistíme" nového zákazníka. R^

+3/−1
doporučit
29.6.2017 17:50

J24a39n80a 95Š25r60á74m74č42í37k66o51v95á 3889868249

Ano, také jsme na to s manželem nevěřícně hleděli. A když si vzpomenu, že vloni tento kocour byl v naší školce velkým hitem (třída Koťátko, tak jak jinak) a děti nadšeně nosily jeho podobizny a lepily je po třídě... Brrr. Jinak od GE jsme už dávno utekli a ani změna kabátu to nezachrání. Ale aspoň nám zase ukázali, co jsou vlastně zač. A taková sympatická kočička to byla :-P

+3/−1
doporučit
29.6.2017 10:39

M73i60c24h54a58l 80S59v65o85b39o62d50a 5558948716841

Ono to není jen o reklamách ale o celé TV tvorbě a vkusu diváka,který na to skáče.

Tak například tento týden je vysílán kontroverzní díl pořadu "prostřeno",ačkoli spousta diváků minule viděla jeho odhalení. Jaký důvod má tedy TV Prima k jeho vysílání?

+2/0
doporučit
29.6.2017 11:56

A64l88e41n45a 67H66r77d42i31n29o19v79á 9453244681576

Reklamu jsem zahlídla, je opravdu odporná!

+2/−1
doporučit
29.6.2017 11:18
Foto

J77i18ř70í 31H71e83r56m63á73n93e66k 4626192282790

Vaše starosti a Rottschildovy peníze...

+2/−1
doporučit
29.6.2017 9:56

P69e52t11r 62L63a52n29g56e94r 6275925340482

píšete, jako by psal ten kanár, jako byste nebyl na vrcholu potravního řetězce

+2/−2
doporučit
29.6.2017 10:05
Foto

F10r24a50n26t80i84š42e84k 72K98š11í18r 2349676515

Já se na reklamy nedívám takže tuto jsem ještě neviděl. Až budou reklamy povinně sledované, pak je důvod k rozčilování se.

Prostě na to nekoukejte. ;-D

+1/0
doporučit
30.6.2017 18:29
Foto

W10a14l68d23a 50W59i65n78t82e60r 6267389301229

:-) Hlavním účelem reklamy je dát jisté povědomí o existenci produktu nebo služby, protože až budete stát před volbou, s vysokou pravděpodobností sáhnete po té známéjší (starý trik mentalistů). Reklamní průmysl vydělává na vzorcích relativní četnosti a statistické pravděpodobnosti obrovské sumy a přitom každý tvrdí, že se reklamou ovlivnit nedá. :-) Podle známého, účel světí prostředky, je zcela lhostejné, jaká asociace se postará o vtisknutí informace do mozku a např. nad zdejší diskusí si inzerenti mnou ruce, protože reklama splnila svůj účel - všichni vědí, že jde o nějakou banku. Z hlediska reklamních inzerentů byl snímek "Bóbika" propadák a musel být stažen nikoliv pro jemnocit diváků, ale že nikdo pro vtipný obsah nezaregistroval, co reklama propagovala. V jistém ohledu tedy platí, čím stupidnější reklama...

+1/0
doporučit
30.6.2017 0:18

J52a38r47o44s55l49a32v76a 85B77o75ž42í16k69o51v91á 5371948108

Ve světě to už takhle chodí. Obvykle, aby se mohl ten silnější nasytit, tak ten slabší zemře. A moc vegetariánů mezi kočkami není. I moje nádherná dlouhosrstá želvovinová peršanka Kikuška nosí myši. A přitom má plnou misku superprémiových holistických granulí. Prostě je to dravec, takže Není o čem...

Upřímně, u této reklamy jsem se po prvním shlédnutí smála ještě po ukončení reklamního bloku.

Vzpomene si ještě dnes někdo na " pohoršující " reklamu na Fidorku??

https://www.youtube.com/watch?v=Drz6xHRpIa4

Nebo na Bobíka ( Bóbika). ? Všechno to byly velice povedené, humorné reklamy. Nemyslím, že po jejich shlédnutí někdo utrpěl duševní újmu. Naopak. Máme už druhého francouzského buldočka Bobíka. Ta první byla regulérní Bóbika. Já vím, v reklamě je mops, ale co, je to skoro stejné, no není o čem...

+1/0
doporučit
29.6.2017 16:09

Z28u52z35a13n51a 74B82e31n40d89o10v51á 2636292423448

Mě náhodou ta reklama s kocourem baví a za brutální ji nepovažuji. Naopak mu to přeju, vždycky jsem fandila Tomovi aby tu myš konečně sežral.

Ta druhá je taková zvláštní, na druhou stranu, i přátelům se půjčky platit mají, ta holka mohla ty peníze potřebovat pro sebe.

Jinak zajímavý pohled, jak někdo vidí svět (reklamy) úplně jinak.

Jo a mimochodem, banku vybírám podle úplně jiných věcí než je reklama, tam můžou plácat co chtějí, důležité jsou konkrétní podmínky. Oškubat vás stejně chtějí všechny.

+1/0
doporučit
29.6.2017 13:18
Foto

Z61d66e62n84ě45k 73M24a35t91u80š44k88a 7238856555646

obecně vzato, reklama, a asi nejenom reklama, je čím dál, tím více agresivní.

+1/0
doporučit
29.6.2017 11:38

M25i20l76o85š 48D85v72o60ř33á18č41e76k 2435238560104

Rozumne zamysleni a pohled druheho je vzdy prinosem.

+1/0
doporučit
29.6.2017 10:55





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.