Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T97o69m57á71š 59R72ů84ž55i26č25k57a 8395775494676

Pořád nevím, kdo je větší chudák, zda podnikatel nebo zaměstanec. Ale dle podobných výkřiků z poslední doby to bude asi podnikatel. Tak jsem rád, že jím nejsem, musí to být skutečně utrpení a celoživotní řehole.

0/0
22.6.2017 9:27

J11a63n 23N43o75v28o92t42n47y 4827690773

Ono jsou podnikatelé a podnikatelé. Podnikatel, který zaměstnává další podnikatele- zedníky tak jenom krátí placení daní a odvodů. Tj okrádá zaměstnance který přispívají desetkrát větší částkou na HDP. A pracují úplně stejně jako zedníci- zaměstnanci.

+1/−1
20.6.2017 19:41

B13a96r67b29o50r44a 53P95e73t54r15o92v69á 3725374184925

a furt je to lepší varianta, než zaměstnávání na černo ukrajinců...

0/0
21.6.2017 0:50
Foto

V46á80c43l71a69v 53C86h20u30c56h47m15a 6375191878886

Takže když někdo nakupuje zboží od jiného podnikatele, místo aby jej vyrobil za pomocí svých zaměstnanců, tak je to sprostý zloděj?

Pokud si objednáte stavební firmu na postavení vlastního baráku, zajímá vás podíl té firmy na tvorbě HDP nebo za kolik vám to postaví? Budete raději platit zaměstnané flákače nebo produktivního "zloděje" živnostníka?

0/0
22.6.2017 20:08

D93a80v57i57d 94V17l94k 6346535938557

rozhodně karmaR^

0/0
20.6.2017 17:19

M57i29l73o12s89l84a49v 10J12o36s16í42f53k79o 6192296863152

Když se zruší senát, tak se uvolní 81 lidí, kteří můžou jít do pracovního procesu. Dále můžeme snížit počet poslanců ve sněmovně z 200 na 100 a uvolní se dalších 100 lidí do pracovního procesu. Celkem tedy 180 lidí. Ne, vlastně 360 - s poslanci a senátory by se ještě uvolnili jejich asistenti. 360 pracovitých lidí do pracovního procesu - to už stojí za úvahu!

+10/0
20.6.2017 6:21

P90e45t44r 26S14k75á91c78e59l 6964389859

K poslední větě:

Jak se Senátem naložit navrhl jeden z nich, jako první! Viz:

http://www.parlamentnilisty.cz/politika/politici-volicum/Veleba-SPO-Zatim-mlcici-vetsina-aneb-Jednoho-dne-se-ucho-dzbanu-utrhne-487942?nocache=1

Druhá poznámka je k Senátu, jehož součástí (jedenaosmdesátinou) jsem sám. Docházím k názoru, že tímto stylem politiky Senát neplní svoji roli pojistky demokracie a že nabývá legitimity otázka, zda by se bez něj tato země neobešla.

Kdo jej bude následovat? Sledujte, jak opatrně se budou politici k tomuto vyjadřovat!

0/0
19.6.2017 22:53

J19a28n75a 96L38i89e56b53o57v29á 7872186851625

Elementární logika je tomu bolševikovi cizí, jinak by chápal, že doma sedí kvanta nezaměstnaných, na které mohl ten výrok zacílit a nesklidil by tolik (oprávněné) kritiky.

+1/0
18.6.2017 8:00

M87i47c14h76a84l 87P18t28á61č57e20k 5416259969205

Pan odborář, který nikdy pořádně nemakal, před listopadem 10 let v KSČ (zdroj: Wikipedia). Tohohle člověka i daně OSVČ celá léta živí ve funkcích, kterými neměl být nikdy pověřen, neboť podle svého posledního "výkonu" je evidentně ducha mdlého.

+10/0
16.6.2017 14:32

P20e35t51r 70K25o27r87e66c56k51y 2283727423571

Opět jedna ukázka kvalitního personálu soc.dem, a toto individium je v čele jednoho zákonodárného sboru, bože chrań nás.

+8/0
16.6.2017 14:00

P70e57t36r 39K50e87i53s74l81e22r 6501772892654

Rád si čtu o historii a již mnohokrát bylo v knihách či článcích uvedeno, jak snadno představitelé vládnoucí třídy vždy našli skupinu lidí, která byla zodpovědná za nějaké větší či menší problémy dané společnosti... ve starém Římě to byli křesťané, jindy evangelíci, muslimové, indiáni, kapitalisté, statkáři... nejpopulárnějšími "viníky" v průběhu věků byli židé... a dnes? Dnes jsou to živnostníci, protože "všichni kradou", "platí nižší sociální a zdravotní pojištění", jsou to "parazité" a "vyžírkové"... a jímá mě hrůza, že jako vždy se i dnes tady v této zemi najdou lidé, kteří tomu bezmezně věří...

+8/0
16.6.2017 12:46

J27i85ř96í 74Ř58e43z47n93í45k 4462692453985

Jindy zase komunisté, pročpak jste je nezmínil?

+1/0
16.6.2017 20:48
Foto

M80a57r35i65e 25J74a70n90d10o83v11á 8731193665446

Mně se líbí, jak každý argumentuje tím, že odvádějí nižší sociální a zdravotní pojištění. Že z toho sami prakticky nic nečerpají, to už nikdo nezmíní. Karma.

+13/0
16.6.2017 10:23

B52o39h30u47m36i31l 48V69a53n53ě23k 5982195752216

Paní Jandová.

OSVČ odvádějí na sociální a zdravotní pojištění více než zaměstnanci.

Pan Štech a jemu podobní ovšem dmagogicky tvrdí, že zaměstnanci platí i to co musí zaplatil jejich zaměstnavatel! Teprve součet toho co platí dohromady zaměstnanec a jeho zaměstnavatel/podnik dává vyšší pojistné.

Kolik ve skutečnosti platí (je mu sraženo z platu) zaměstnanec?

Ze zdravotního pojištění zaplatí zaměstnanec jen 1/3 - zbytek 2/3 zaplatí zaměstnavatel.

Ze sociálního pojištění zaplatí zaměstnanec jen cca 1/5 zbytek 4/5 platí zaměstnavatel.

Kdyby se důsledně uplatnil požadavek toho "odborářského genia" a OSVČ by platili stejné pojištění jako platí zaměstnanci, tak by obvody OSVČ poklesly!!!!!

+8/0
16.6.2017 11:54
Foto

M88a68r15i87e 71J27a55n55d35o12v29á 8731273115956

No já to - na rozdíl od Štěcha - chápu :-)

+1/0
16.6.2017 12:52

J10a49n 75N12o51v16o26t32n19y 4767420863

Perfektně vysvětlení jenom nechápu ty obvody jakože chyba je v elektronke ? a ještě se zeptám kdopak Vám dělá daně? jestliže to vysvětlení máte od něj tak věřte že vás okrádá a dvě třetiny si nechává sám a vám říká že to dává státu, teda pokud jste osvč.

0/0
20.6.2017 19:47

A81n21t11o74n60í25n 87T94i41c68h30e93r27a 6956828933446

Štěch a jemu podobní mlčky přecházejí fakt, že ze všech registrovaných OSVČ je jen cca 60% těch, kteří mají samostatnou činnost jako hlavní. Ti ostatní normálně chodí do práce takže za ně odvádí všechna pojištění i daně zaměstnavatel. Živnosťák mají jen ze setrvačnosti, nebo si přivydělají pár korun. A ono úplně jinak vypadá, když celkové odvody za OSVČ podělíte milionem, nebo 600tis. :-)

0/0
16.6.2017 12:09

V16l57a30d67i57m53í72r 32H17r33u15b72ý 4467953204399

Ti ostatní jsou zpravidla především důchodci, pracujícími pro potěšení. A pak jsou lidé s licencí OSVČ, kteří dávno nic nedělají, jen "živnosťák" nezrušili.

+3/0
16.6.2017 14:34

J39i73ř43í 33Ř36e68z57n38í16k 4632412293805

Ano, argumentovala takto jedna živnostenská papaláška. A možná, že měla pravdu. Pokud ji měla, tak to je u nás dáno tím, že živnostnici jsou vesměs z té mladší generace, jejich rodiče byli dělníky a rolníky, tedy zaměstnanci a dnes už jsou v důchodu. A zkrátka ti věkově mladí živnostníci rebelují, když mají připlácet na důchody a ochranu zdraví svým rodičům.

Tuším, že už Kočárník argumentoval, my jsme jim chtěli usnadnit start do podnikání. Ale časy už snad jsou pryč, kdy toto bylo zapotřebí. Nejpozději v r. 1995, kdy Klaus ohlásil dokončení transformace.

0/−4
16.6.2017 20:56

V84l54a32d31i86m12í29r 21H28r33u67b38ý 4527523904829

No vidíte. Já znám OSVČ velice různých profesí - a řekl bych, že většina je středního až vyššího věku.

Pořád kecáte, jak OSVČ málo platí - můžete udělat srovnání. Prosím, uvádějte jen čísla těch, kteří pracují na plný uvazek, ne vedle zaměstnání či důchodu. Údaje o zaměstnancích jsou totiž také přepočítávány na plně zaměstnané.

0/0
17.6.2017 9:11

P31e94t71r 19B64ü86r32g49e70r 4187466987910

to je ovšem pouhý dojem - totiž že OSVČ nejsou nikdy nemocní - jaksi z principu. Objektivní srovnání jsem nikde neviděl.

0/0
21.6.2017 13:16

Z61d92e21n53ě50k 32Š78i82n50d59l92a90u28e21r 5497746945832

Škoda, že lidskou blbost zatím nedokážeme nějak přeměnit na energii, třeba elektrickou. To by pan senátor směle nahradil jeden temelínský blok.

+20/0
16.6.2017 10:22

M25i66l55o83š 68D69v19o26ř96á32č82e60k 2785658300294

Dobry clanek.

Ano, jeho osobnosti lze naplnit predstavu odporneho komunisty. Z CSSD. Z EU.

+8/0
16.6.2017 7:57

Z66d40e56n84ě11k 30B22á10r80t44a 6779282467750

Jo jistě.Za to,že se u nás dostávají do vysokých funkcí komunisté,odborářská nemakačenka a žvanilové nesmyslností muže EU...

+2/0
16.6.2017 10:11

P81e73t74r 33S30k42á45c76e33l 6514439349

Do vysokých funkcí je vytáhly tzv. "velké" strany, jejich sekretariáty. Za co asi mají bývalí bosové odborů takové funkce? Jeden z nich je i v Bruselu. Ale pozor - "velkým" stranám tohle umožnili voliči, jejich hlasy či nehlasování. Proto všichni k volbám a dát hlas jen NEparlamentním stranám. Již nyní si každý může vybrat a nečíst "průzkumy" provedené za peníze "velkých" stran.

EU může za jiný šlendrián...

0/0
19.6.2017 22:58

M34i56r98o89s80l37a69v 97B53u19č28e20k 6823943541544

Nelze nevidět, že stále více se vyhraňuje střet - dvou koncepcí. Státního přidělovaného, předurčovaného - relulovaného ... blaha a následně OSVČ. Ty výkřiky Století páry - O zlém kapitalistovi a hodném dělníkovi již nezabírají. Tedy se vytvářejí nové, o parazitech, o těch, kteří stále kradou ... V podstatě jde o jakousi novou formu třídního boje se zaséváním zášti. Neustále se potvrzuje, že největším odpůrcem jakéhokoliv režimu - Je ten přemýšlivý a samostatně konající člověk ! S takovými se prostě lepší - a státem určená budoucnost budovat nedá ! ... Pak až úsměvné extrémy - OSVČ je novodobý lotr - Péči o dělnickou třídu přebírá Oligarcha, ap. ... :-)

+10/0
16.6.2017 7:22
Foto

T13o33m90á89š 79V31o49d18v84á54ř44k87a 3823891167154

ČSSD míří do zapomnění. Vedle tohoto nejspíše už historického výroku pana Štěcha /podobně jako Mládkovi parazité/, se nyní rozvěšují plakáty typu "Konec levné práce" a podobné pakárny, o kterých si nejspíše ani pan Štěch nemůže myslet, že je to pravda.

Ne že bych socany někdy volil, ale měl jsem za to, že je jich jaksi třeba v politickém spektru. Nyní je nejspíše trumfne i pan Okamura.

+21/0
16.6.2017 6:09

B50o76h95u64m10i90l 63V50a57n47ě31k 5722555642496

Měli by vzít Štecha za slovo a uzákonit. že OSVČ budou platit stejné obvody na sociální a zdravotní pojištění jaké platí zaměstnanci. Živnostníkům by se pak obvody podstatně snížili. Zaměstnanec přeci platí jen to co je mu skutečně sraženo ze mzdy.

0/0
16.6.2017 0:29

B35o86h89u72m10i60l 53V53a12n16ě90k 5142355922816

Pane Andrýsku

s těmi nižšími obvody u živnostníků nemáte pravdu.

Každá registrovaná OSVČ jako hlavní činnost musí každý měsíc minimálně zaplatit 2061 kč na sociální a 1906 Kč na zdravotní pojištění a to i v případě, že má smůlu a nevydělá si za celý rok ani korunu.

Zaměstnanec zaplatí stejné sociální pojištění až při hrubém platu 31701 Kč. U zdravotního pojištění je rozdíl ještě markantnější 1906 Kč na zdravotní je zaměstnaci sraženo až z hrubé mzdy 42345.

OSVČ tedy musí každý měsíc odvést minimálně 3967 Kč i při nulových příjmech. Stejnou částka je sražena zaměstnanci z hrubého platu 36060 Kč. Zaměstnavatel k tomu "ze svého" musí doplatit dalších 12260 Kč.

Štech a další odborářští bossové ovšem zcela demagogicky tvrdí. že zaměstnanec platí celou částku obvodů tedy nejen to je jim skutečně sraženo z platu plus obvody, které musí zaplatit zaměstnavatel. Prostě ignorují že zaměstnanec neni tatáž osoba jako zaměstnavatel.

Naprosto jasné to je v případě, že nějaký živnostník udělá tu pitomost a pořídí si pomocníka jako zaměstnance a uzavře s ním normální pracovní smlouvu, řekněme s výše uvedeným hrubým platem 36060 Kč z něhož se zaměstnanci sráži stejné pojistné jako je minimální placené živnostníkem. Takže z hrubé mzdy 36060 Kč srazí zaměstnaci 3967 Kč na pojistné a 5190 kč jako zálohu na daň a musí mu vyplatit čistou mzdu 29603 Kč i v případě, že nemá žádné zakázky. Co vše musí živnostník v daném případě zaplatit státu i v případě že nemá žádné zakázky a tudíž nulové příjmy. 3967 Kč jako minimální pojistné za sebe a k tomu dalších 12260 kč jako pojistné za zaměstnance - celkem tedy odvede 16227 Kč pojistného. K tomu musí zaplatit státu samozřejmě i těch 3967 pojistného a 5190 Kč zálohy na daň, sražených zaměstnanci.

Jen Štech, odborářský boss, případně naprosto nemyslící tvor může tvrdit že těch 12260 Kč pojistného odváděné zaměstnavatelem zaplatí ten pomocník a nemusil by to zaplatit ten živnostník.

+19/−2
16.6.2017 0:07

B25o63h12u22m69i16l 98V88a54n22ě69k 5492415422106

Na kolik by ta sranda živnostníku v daném přišla? I když má smůlu. nemá zakázky a nic nevydělá musí někde schrastit a zaplatit 52287 Kč - ber kde ber. To vše pod hrozbou exekuce a ručením veškerým majetkem!

Z toho zaplatí státu 25394 Kč (3967 + 12260 + 3967 + 5190) a zaměstnanci čistou mzdu 29603.

Sám se může jít na louku pást a napájet z nějakého potoka, protože mu nikdo nic nedá.

+3/0
16.6.2017 0:10

J76a61r29o14s18l10a91v 26A16n54d95r32ý92s58e18k 6855374579749

Pane Vaňku, dobře to vím, jsem OSVČ od roku 1996 (s několika pauzami, kdy jsem byl zaměstnán a podnikání bylo jen vedlejší), takže znám tu situaci co se týče výše odvodů a i toho, když se nedaří, co následuje. S tím, že zaměstnanec neodvádí víc máte zřejmě pravdu, věřím vašich číslům, která jste tu uvedl. To jsem se nechal obloudit demagogií Štěchovou. Ale to vlastně nic nemění na mém rozhořčení vůči návrhu pana Štěcha, naopak, je to v tom případě mnohem horší a o to větší lumpárna je ten jeho návrh!

+2/0
16.6.2017 0:16

M31i66l69a42n 94P43t36á97č45e59k 6392200211212

zapoměl jste na na daňový odpočet zaměstnance na stravenky 50,-Kč pracovní den.Platbu koncesinářského poplatku pro živnostníky za rozhl. a tel. příjmač, podle toho kolik přistrojů vlastnite, takže mobil , notebook,radio v autě PC . může to být i 1000,-Kč ročně.Dále 13 szátních sváků pro zaměstnance. Průměrná nemocnost ve Zlínskám kraji v roce 2015 55 dnů také pro zaměstnance Tak kdo stojí stát vice ?

+3/0
16.6.2017 9:25

J12a38r38o83m31í83r 81S33t46a95n67ě72k 8836152407

Tolik blbostí v jednom jsem dlouho neviděl. Nikdo nenutí živnostníka přijímat zaměstnance, může makat sám pokud pro něj nemá práci. Co se odvodů týče, opět demagogie jak kráva. Ty prachy odvádí zaměstnanec ze své superhrubé mzdy. To je položka, na kterou musí normálně vydělat aby se vyplatil. Pokud s tím neumíš počítat, nikoho nezaměstnávej.

+2/−1
16.6.2017 19:25

P45a35v41e90l 65K20u42c17h29t34a 4696811117564

Tak je to složitější než uvádíte ale divím se, že s tím potentát socdem vylezl v této době - možná tím získají těch Chovancových 40% :-)

+1/0
15.6.2017 23:35

J65a75r43o84s20l90a29v 79A11n16d73r92ý97s30e73k 6745324599309

Dobrý večer pane Kuchto, tak skoro vždycky je to složitější než se dá v omezeném prostoru blogu vypsat. Mě vám ale ten chlap tak hnul žlučí, že se divím, že jsem byl vůbec schopen nějak zformulovat pár argumentů. Protože to je opravdu silný kafe, co prohlašuje :-)

+4/0
15.6.2017 23:48

J67i98ř34í 97Ř28e54z10n68í31k 4192592603115

Kde berete, že zaměstnanci mají větší jistoty, než OSVČ? Spíše bych řekl, že naopak.

Dobře, zaměstnanec přenáší rizika na zaměstnavatele, ale proč mají být tito zaměstnávatelé trestáni za to, že musí shánět pro své zaměstnance práci, a to natolik efektivně, aby byli schopni ty odvody zaplatit za ty zaměstnance + jejich mzdy.

+1/−12
15.6.2017 23:30

J79a76r79o29s34l86a72v 24A20n65d34r34ý27s72e22k 6225434549129

Naopak? Opravdu si to myslíte? Když OSVČ nedokáže vydělat ten který měsíc dost peněz (a je jedno z jakého důvodu), tak nemá "co žrat", nehledě že stát po něm šlape, aby své povinné odvody, minimálně zdravotní a sociální, v každém případě zaplatil, i kdyby nevydělal ani korunu. Zaměstnanec ničemu takovému vystaven není, pracuje a dostává mzdu, což je řekl bych větší jistota než výše popsaná situace podnikatele.

+7/0
15.6.2017 23:44

J20i61ř43í 56Ř41e77z24n39í19k 4312972693515

Situace zaměstnance od živnostníka se liší pouze tím, že přenáší podnikatelské riziko na zaměstnavatele. A proč by měl zaměstnavatel nést ale větší rizika než živnostník?

0/0
16.6.2017 0:01

V55l71a22d31i49m53í49r 44H86r16u57b42ý 4107723114809

V čem má zaměstnavatel větší rizika? Zejména rizika přímo pro zaměstnavatele. (Mimochodem: I OSVČ mohou být zaměstnavateli.)

0/0
16.6.2017 0:08

J87i55ř87í 64Ř57e49z49n46í29k 4472512193575

no právě, ale ti zaměstnavatelé musejí snad také sháněk zakázky pro firmy tak jako živnostníci, a to ještě za stížených podmínek.

0/0
16.6.2017 18:16

J62a91r22o94s81l77a54v 60A90n72d88r14ý66s32e54k 6855234419149

Ale to se tady vůbec neřeší, tady se řeší zaměstnanec versus živnostník. A správně jste poznamenal, že v případě zaměstnance se podnikatelské riziko přenáší na zaměstnavatele, tím pádem zaměstnanec má větší jistoty. A co se týče toho proč by zaměstnavatel měl nést větší rizika než živnostník? Má větší zisky, které mu generují ti jeho zaměstnanci, takže větší míra rizika je v pořádku (ale zaměstnavatele versus živnostníka jak už jsme napsal tady neřešíme a ani pan Štěch se tím nezabýval, při svém "geniálním výšplechtu").

+1/0
16.6.2017 0:10

J23i58ř31í 75Ř20e15z92n15í32k 4752112113125

Skvělé, takže nebohý zaměstnavatel musí umět tak efektivně zapojit zaměstnance do produkce, aby mu přínášeli větší zisky, a proto je správné ho takto progresivně danit ve vztahu k živnostníkům? Nemělo by platit, že právní forma by neměla rozhodovat o tom, kolik kdo platí sociálního a zdravotního pojištění.

To právě ten problém, že pan Štech to vzal ze špatného konce.

0/−1
16.6.2017 18:22

K40a86r33e23l 44Š46r27e93j55b30r 3963823977590

Nepožil jste pane Řezníku mentální dávidlo?

+5/0
15.6.2017 23:53

V89l26a93d59i15m16í46r 94H97r41u26b11ý 4897883714329

Proč OSVČ jsou trestáni, že si musí shánět práci (vedle své vlastní práce), vypracovávat nabídky, občas nedostanou zaplaceno (na soudy nemají aparát).

Musí být schopni mít zisk (tj. je jejich mzda) i po zaplacení všech odvodů a daní.

+1/0
16.6.2017 0:06

J84i88ř70í 86Ř72e79z98n41í50k 4762242193675

No vidíte, a právě proto by měli živnostníci se mnohdy nechat zaměstnat, aby mohli v klidu makat. Nemuseli by shánět práci, to by za ně obstaral někdo jiný. Devatero řemesel, desátá bída.

0/−2
16.6.2017 18:25

P37a33v91e22l 54B12a88r37t25o94k 9948640452873

ČSSD strana, kterou podstatně formoval v devadesátkách Zeman, která vyprodukovala jako svou elitu typy jako třeba v minulosti Gross a Paroubek nebo v současnosti snad celé vedení včetně právě Štěcha.

Sice mi Babišova role v politice vadí, ale vzhledem k jeho pragmatismu bych ho v příští vládě viděl asi raději než socany. Tedy ovšem jen jako menší zlo.

No momentální vyhlídky na příští vládu nevypadají příiš radostně.

+5/0
15.6.2017 22:45

J91i96ř43í 56Ř38e31z32n45í17k 4212202863205

Fakt si myslíte, že Babiš jako majitel Agrofertu bude zastávat odišná stanoviska než Štech.

0/−1
15.6.2017 23:33

P27a62v19e38l 91B36a36r70t17o33k 9888440852823

No jasně.

Pro Babiše je podstatný jeho prospěch a v tom není zatížen nějakou ideologií. Proto by pro něj v příští vládě bylo snazší ustoupit z některých postojů, které dříve zastával. Vzpomeňte, že on navrhoval změkčení EET (i když nedostatečné). Navíc pro Babiše je i snadné (díky marketingu) komunikovat změnu názoru jako něco vlastně pozitivního. Navíc si ve straně rozhoduje docela dominantním způsobem.

Jestli si přeji, aby příští vláda začala směřovat jiným směrem než současná, tak mi momentálně připadá Babiš vhodnější než ČSSD.

Ale mám opravdu na mysli jen příští vládu a opravdu jen jako menší zlo.

0/0
16.6.2017 8:06

P94e68t92r 75K31o37r91e16c44k17y 2293857873451

Typický projev člověka odtrženého od reality, snad by pomohlo kdyby si oblékl jeden den montérky a šel nahánět zakázky, a to je možný kandidát na prezidenta,,,Rv

+17/0
15.6.2017 22:40

J91i26ř80í 11Ř67e91z70n74í16k 4662132383185

No právě, zkuste shánět ty zakázky pro zaměstnance.

0/−2
15.6.2017 23:34



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.