Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A ještě jedna, doufejme, že poslední poznámka.

Jméno dTest výrazně upomíná na německý spotřebitelský časopis, který, jako každý potřebuje reklamu.

Takže, celá ta akce není, podle mě, nic jiného, než snaha zadarmo se zviditelnit.

0 5
možnosti
JA

Pokud to přinese lidem tarif za pětinovou cenu než mají dosud, tak ať je dTest (nebo kterýkoliv jiný subjekt který se této akce ujme), klidně vidět. Klidně ho budu chválit pokaždé když budu propíjet to pětikilo, co mi každý měsíc ušetří :-)

4 0
možnosti
Foto

A do třetice, než půjdu na "nucenou sobotní procházku". Článek jsem jen tak prolétl, ale dost dobře nechápu, jak si někdo může osvojovat právo zasahovat do soukromé obchodní sféry.

Autor, pokud mě paměť neklame, je velkým bojovníkem proti zákazu kouření v hospodách a razí názor, že majitel podniku si může dělat, co chce.

Proč by tedy, mobilní operátor, z nějakých důvodů, nemohl dát třeba všem zaměstnancům Autoškoda MB tarif za 50,- Kč měsíčně do všech sítí a 10GB dat.

Tak nějak nedokáži pochopit, koho by tím, kromě svých tržeb, poškodil?

1 5
možnosti
JA

Přesně tak, může dát komu chce co chce, klidně neomezené volání za 1 Kč, ale nemůže se divit, že takovému operátorovi nikdo nebude moc fandit, když ostatní to budou mít za, pro vás úžasných, 750 Kč. Takže já bych nikomu nic nenařizoval, ani k něčemu takovému nenabádám, jen na to upozorňuji. Moje názory jsou zcela konzistentní, co se svobody podnikání týče a těžko mě přichytíte při nějakém pokusu schvalovat zásahy do těchto svobod.

4 0
možnosti
Foto

einmalige Kosten -10,05 €Kosten 1. bis 24. Monat29,20 €Effektivpreis/Monat28,78 €

40 € Sofortbonus

Vertrag | Netz:

Allnet

Flat

Flat

SMS

1 GB

https://www.toptarif.de/vertragsanbieter/t-mobile/#moreinfo-4-mobile-55db272ae1919

Tento německý tarif do všech sítí s 1GB dat stojí v přepočtu 760,- Kč, zatímco já, za velmi podobný tarif u O2, ale 1,5GB dat platím 750,- Kč měsíčně. Takže, kde jsou ty nebetyčné rozdíly v cenách?

0 4
možnosti
Foto

Kdysi, je to tak 12 let, jsem byl v Zagrebu na konferenci o mobilní telefonii jako zástupce dodavatele HW sítě.

A vesel jsem poslouchal, jak si mobilní operátoři vyměňují zkušenosti, jak zákazníka "podojit"

Vždyť to proboha je byznys a ne charita. A proč by jednotlivec měl mít stejné výhody jako velká firma či ministerstvo?

1 3
možnosti
JA

Dobrý den pane Hermánku, o jakém jednotlivci prosím mluvíte?, dTest i další aktivity se snaží shromáždit lidi a společně vysoutěžit stejně výhodný tarif jako ministerstvo financi, kde je zaměstnanců cca 5000. Lidí, kteří se registrují bude určitě mnohem víc, tak mluvit o jednotlivci nemá cenu. Proč se do toho nezapojí a naopak proti tomu tomu velcí operátoři tak vystupuj, se snažím rozkrýt ve svém článku. Pokud vám se zdá váš tarif za 750 Kč jako dobrý, tak nic proti tomu, ale je 5x dražší než má třeba to ministerstvo financí. Když vám to nevadí, je to vaše volba.

4 0
možnosti
  • Počet článků 85
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1824x
Neskonalý optimista, který věří v dobro v lidech.

Seznam rubrik