Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L54u18m90í68r 93V44i22t56h62a 2217957236372

Virtuální operátor těžko může dát výrazně levnější ceny, když nemá vlastní síť. A kdo by dneska začal s jejím budováním?

Cesta je ve sdílení stávajících sítí, podobně jako sdílejí sítě například distributoři elektřiny nebo plynu. Je tu ale jeden podstatný rozdíl. Zatímco velká část rozvodných sítí elektřiny a plynu tu existuje dlouho, patřila státu a ten je privatizoval za podmínky, že noví vlastníci je budou sdílet, síť buněk pro mobilní telefony vznikala (vznikaly, je jich víc) ze soukromých zdrojů. Dost dobře jim tedy nelze nařídit, aby do nich pouštěli konkurenci. A to i přesto, že třeba T-Mobile a O2 sdílejí nějakých 75 % vlastních sítí v ČR.

Přitom by stačilo vůči nim postupovat se stejnou razancí a argumentací, jako proti hostinským. Těch se taky nikdo neptá, jestli chtějí hospodu kuřáckou nebo nekuřáckou, jednou jim nařídí, že mají naklepávat řízky výradně na prkénku z umělé hmoty, za pár let jim to zase uakážou a nařídí jim, aby jídlo uveřené před více jak třemi hodinami vylili do kanálu...

Jak je vidět, jde to, ale nesmí stát proti úředníkům takhle silný protivník. Ono pak stačí dát jim neomezený tarifi včetně dat za dvě stovky a je klid. komančům to takhle fungovalo skoro 40 let.

+1/0
12.6.2017 7:54

J45a30r84o61m19í80r 15K59r11á84l 4950429904579

Pro ty, co netráví dny s mobilem u ucha, je naopak virtuální operátor podstatně levnější. Za 4 telefony platím třetinu toho, co dříve. Takže platbou za pronájem kapacity cizí sítě to zjevně nebude.

0/0
12.6.2017 8:10
Foto

H60o95n76z33a 57P15r51o30v49a69z85n65í57k 8918391627977

Pokud je někde ochotný něco kupovat za 800, jen blb by to prodával za 200. A v tom je celé to kouzlo.

+1/0
11.6.2017 21:37

P63a18v33e69l 19H25o87r40á26k 8631233525332

Když někdo chce data, tak si je holt musí zaplatit. K životu potřeba nejsou.

0/−2
11.6.2017 21:03

L94i36b13o86r 61S60k84ý86p47a17l84a 7258803252750

Jen mi vysvětlete, proč to dřív dávali za paušál a to neomezený. Původně s tím začal Eurotel, dokud ho kompletně nevzala pod svá křídla firma Telefonica O2. Ostatně - k životu není potřeba ani samotný telefon.

+2/0
11.6.2017 22:17
Foto

M53a33r22i30e 48J86a41n34d66o86v50á 8791883915406

To, co mobilní operátoři předvádějí, je učebnicový příklad kartelové dohody. Každý to ví, ale antimonopolní úřad to ignoruje. Jaképak mají jeho úředníci tarify?

+3/0
11.6.2017 19:48

J51a38r76o25s73l59a61v 69K40a78v76u20l26o10k 5479531385982

Nejde o tarify, jde o to, že prokázat něco takového je téměř nemožné - pokud viníci ví, jak v tom chodit.

0/0
11.6.2017 21:27
Foto

M22a86r92i51e 92J14a46n63d11o45v98á 8201793955946

No, když budou všichni zelináři na trhu prodávat zeleninu za stejnou (vysokou) cenu, tak je antimonopolní úřad schopen jim dát pokutu. A víte jak to prokáže? Podle těch cen. Vezměte si ceníky operátorů a schválně, jestli byste jenom podle cen poznal, který je který. Co víc chtít jako důkaz? Sepsanou a podepsanou kartelovou dohodu ?8-o

0/0
12.6.2017 7:42

J16a65n 56P47a64v51e25l 8913632818506

Dle mého skromného názoru, politikům je úplně jedno, kolik tarify stojí. Nikdo je neuplácí a jejich účty jim platí stát.

Spiknutí vlády bych v tom nehledal. Prostě je to hodně politikům jedno a těm, co to jedno není, zase schází myšlenky co s tím dělat. Cokoliv v tomhle ohledu uděláte, bude špatně a popudíte proti sobě spoustu lidí. Takže jako v jiných případech platí jednoduché - Kdo nic nedělá, nic nezkazí.

0/0
11.6.2017 17:24

L71i75b25o33r 28S43k22ý79p75a15l47a 7108443722780

Politikům neplatí účty "stát". Platíme jim je my.

+2/0
11.6.2017 22:18

T20r57u25b69k30a 97V79l25a19d44i90m16í72r 3579954938394

U mne máte karmu R^,operátorům dávám Rv.Jedu si na predplacenku,ale rozumný kredit s daty bych uvítal...

0/0
11.6.2017 16:39

F69r51a42n69t48i76š26e65k 96S10o30b88o68t65k22a 1747853414660

Za koho chcete koho ve volbách měnit? Přece ty slevy mají všichni napříč politickým spektrem a poslance náklady na volání (dopravu, stravování podobně) vůbec nebolí??? Tak která strana vám pomůže v boji proti operátorským šmejdům?

+2/0
11.6.2017 12:38

J75a92r60o52s90l60a15v 88A37n36d49r31ý79s20e17k 6405914399189

Dobrý den pane Sobotko, to byla jen taková vsuvka, až tak úplně nesouvisející s obsahem celého článku, jen připomínka, že by tam ty dobře zahnízděné pány politiky nebylo špatné trochu vyměnit, když budou ty volby :-). Aby se pokoušeli napravovat cenovou politiku operátorů bych po nic nechtěl, čím méně je jejich nařízení, příkazů a zákazů, tím lépe.

0/0
11.6.2017 12:49
Foto

F70r80a97n14t33i97š59e35k 50K78š78í40r 2859266385

Já tedy nevím. Mohou si operátoři určovat své ceny pro různé zákazníky, nebo nemohou ?

0/0
10.6.2017 20:16

J28a46r18o98s50l19a43v 87A88n38d56r77ý50s78e60k 6345294449779

Dobrý den pane Kšíre, jednoduchá otázka, jednoduchá odpověď: ano, samozřejmě mohou. Svým článkem jsem pouze chtěl upozornit na to, že nám neustále předkládají nějaké vysvětlení, proč nemůžeme mít ceny nižší. Člověk má tendenci jim to i věřit, že jsme trh tak specifický, že kdyby neomezené volání s trochou dat dali za méně než 700 Kč, že by jim hrozil krach a pak ejhle, pro ministerstvo financí to jde za 150 Kč. Pokud dokážou tohle nabídnout a ještě na tom vydělat, tak ty jejich vysvětlení nějak začínají mít trhliny, nemyslíte? (Pokud jsou to ceny tak nízké jen proto, že to je právě ministerstvo a jsou pod jejich náklady, tak je to ještě horší)

+3/0
11.6.2017 9:34

J69a85r76o87m37í53r 41K35r63á19l 4580959634159

Mohou. Ale měli by mít podobné množsteví slevy pro všechny. Tohle už je dumping.

0/0
12.6.2017 8:52
Foto

J50i91ř70í 31H92e88r98m37á91n19e74k 4756302192560

A ještě si rýpnu. Já mám 1,5 GB dat v mobilu a 1,5 GB dat v tabletu. A kdysi, před více než dvěma roky jsem všechny tyto svoje "kindy pindy" do blogu vyřizoval přes mobilní připojení.

Pak jsem byl zlákán dcerou a platím si pevnou linku, O2 TV a HBO, což vůbec není levný špás. Ale my, bohatí Babišovi důchodci, na to máme.

Jinými slovy, víc než 1,5 GB je potřeba pouze pro to video. Pro nic jiného. Pro mě by to mělo nulový význam.

A operátoři by si vyššími limity dat vytvořili konkurenci pevnému připojení, i když ta O2 TV snad přes mobil nefunguje

+1/−1
10.6.2017 18:47

J89i53ř58í 95H18r55b51e51k 9574793555193

Já jsem s dotováním našich operátorů zkončil už před lety - všude kolem plno wifin, takže volám/zprávuju přes whatsup. Koupil jsem předplacenku s datama do 100MB pro nejnutnější případy - kromě idosu a zpráv whatsup na ně v podstatě žádná aplikace nemá nárok. Můj operátor ode mě víc jak stovku měsíčně neuvidí, častěji jen pajcku. Pokud přijdou k rozumu a dají mi jako v polsku 5GB pod čtyři stovky, tak jsem ochotnej je začít finančně „podporovat“, ale hladovou hloupou ovečku ze sebe dělat nebudu;-)

+4/0
10.6.2017 18:23
Foto

J82i78ř78í 39H42e92r71m98á85n88e12k 4366552772420

Kolik těch wifin je třeba na dálnici nebo na kterékoli jiné silnici?

+1/0
10.6.2017 18:35

J93i66ř23í 61H33r31b78e73k 9644983105553

Jezdím hromadnou dopravou - regiojet i vlaky už dneska wifiny mají a navíc šetřím životní prostředí ... sakra, nemaj tu smejlík svatosti ;-D ... Když řídím (samozřejmě svoje kolo:-P), tak většinou jen něco poslouchám offline.... Je mi jasný, že moje uskromňovací řešení není pro každého, ale aspoň teoreticky.... čím víc by nás bylo, tím víc by museli žebrat oni a ne my;-)

+1/0
10.6.2017 18:44
Foto

J59i97ř49í 23H51e47r78m25á58n22e78k 4416822572190

Šedivá je teorie, zelený strom života. Někdo má rád holky, jiný raději vdolky. A já jsem pro ty "automobilní holky".

A kdyby všichni zvolili "uskromňovací řešení", tak zde žádná mobilní síť nikdy nevznikne. Což by, podle Vašeho názoru bylo plus, protože naše heslo přece je: "Pryč od civilizace a zpátky na stromy".

0/−1
10.6.2017 18:51

J69i10ř50í 32H49r39b23e56k 9834443285313

Ale no tááák ... to už je skoro jako když člověk řekne že je proti ilegální migraci a oni ho hned škatulkujou za fašistu;-) ... nejste nějak bojovně naladěnej?:-P Omrkněte můj příspěvek ještě jednou a zjistíte, že jsem ochotnej je podporovat - pokud nastaví cenu alespoň přibližně jako v Polsku... a tam rozhodně „zpátky na stromy“ nešplhají;-)

+2/0
10.6.2017 19:08
Foto

J86i14ř15í 23H39e42r47m22á11n46e75k 4606882752610

Neznám polské tarify, i když jsem síť ERA kdysi stavěl. Ale Polsko je jednoznačně rentabilnější zemí.

0/0
10.6.2017 19:20

J83a80r86o80s77l74a22v 19A72n23d76r59ý25s45e50k 6655784329259

Dobrý den pane Hrbku, děkuji za váš názor. Jsem na to zvědavý, zatím proti tomu plivají síru, nelíbí se jim, že by lidé rádi normální ceny, ale určitě se nějaký operátor najde, který nabídne hodně podobné ceny jako v okolních zemích. Asi budou o něco vyšší, protože je jim jasné, že ne všichni mohou utéct k zahraničním operátorům, i když roamingové poplatky jsou pryč (spoustě lidí by i jen číslo v zahraničním formátu vadilo), ale asi se nám náklady na volání výrazně sníží.

0/0
10.6.2017 18:36

J91i21ř52í 98H48r98b45e45k 9184333345883

přesně... dost velkou naději vidím v datech... jakmile to lidi začnou řešit levnýma zahraničníma simkama na duálních mobilech, tak budou muset jít dolů. A jakmile budou data dostatečně dole, tak se jim na smsky a „volné minuty volání“ můžem vykašlat, jako na ty telefonní budky které kdysi všude postavili;-)

0/0
10.6.2017 18:48
Foto

J43i73ř76í 39H75e95r62m50á56n74e94k 4416982622820

Zajímavé, že jsem dal příklad na tarif v sousedním Německu a všichni si hrají na mrtvého brouka.

0/0
10.6.2017 18:52

J31a75r59o79s96l38a73v 83A50n40d81r48ý81s42e38k 6145854489349

Pane Hermánku, dal jste příklad tarifu, který je naprosto nezajímavý, o takový se nikdo u nás prát nebude, ale nechcete mi namluvit, že tento tarif je v Německu ten nejlepší, který se tam dá dostat?

0/0
10.6.2017 18:58
Foto

J42i85ř47í 16H74e69r25m81á67n27e26k 4206982852260

To netuším, ale proč by T-Mobile nabízel špatný tarif, když těch "dobrých" jsou podle Vás mraky?

To by ti Němci museli být nesvéprávní.

0/0
10.6.2017 19:01

J23a68r57o52s37l60a69v 89A36n98d92r57ý80s17e28k 6695194929749

A víte, že i u nás i při té bídě (a v podstatě kartelové dohodě tří hlavních operátorů) existují tarify, kde by jste i vy z těch vašich 750Kč ušetřil tak 200 Kč (bez jakýchkoliv dalších slev a akčních cen)? Jestli to nevíte, tak jste blahobytný důchodce, který nějakou tu stovku prostě neřeší. Takže nepochybuji, že v Německu bude spousta lepších tarifů než ten co jste tady předhodil k posouzení (příležitostně s poptám známé co tam žije, nejsem natolik zdatný v němčině, abych vám to byl schopen vyhledat sám)

0/0
10.6.2017 19:09
Foto

J95i83ř69í 83H20e80r56m15á65n34e29k 4816612642290

Ale 200,. Kč sleva (kde mi ji dají?) Je okolo 35% úspory. Což by bylo výborné, ale neni to jedna pětina.

0/0
10.6.2017 19:30

J55a42r20o72s72l94a20v 16A81n21d44r73ý49s56e17k 6265344659299

To trochu zaměňujete o čem mluvíme, když se dožadujete pětinové ceny. Já jsem vám, tím že říkám, že váš tarif co máte není nejlepší na trhu (a považujete se snad kvůli tomu za nesvéprávného jak jste uvedl u Němců?) a přesto ho váš operátor nabízí. Takže ten tarif co jste uvedl jako příklad německého také nemusí být zdaleka nejlepší.

0/0
10.6.2017 19:57
Foto

I38v97a73n 41V55e14s63e33l12ý 4786208944257

Mám předplacenou kartu už, v listopadu to tak bude, dvacet let a zrovna tento týden mi v SMS od operátora přišla nabídka na "levný tarif". Já dobijím tři stovky měsíčně a z toho provolám pár korun cenou do všech sítí za 2,50 Kč/min. a k tomu 500 mega dat která stojí 250,- Kč. A teď ta nabídka: 100 volných minut a 10 mega dat za čtyři stovky měsíčně. Minuty pro mě na půl roku a data na den, celé o stovku dráž než v současnosti. Tak to teda ne a zůstávám u kreditu.

0/0
11.6.2017 16:16

P86e57t24r 75M82a11c56o11u72r62e12k 5974468816657

Už ho přestávají nabízet, ale mám za 398,- neomezené sms, 400min volání a 500mb dat. Je to nabídka přes Tarifomat.cz

0/0
11.6.2017 18:32
Foto

J19i26ř12í 57H95e45r89m70á81n10e64k 4686182712180

A ještě jedna, doufejme, že poslední poznámka.

Jméno dTest výrazně upomíná na německý spotřebitelský časopis, který, jako každý potřebuje reklamu.

Takže, celá ta akce není, podle mě, nic jiného, než snaha zadarmo se zviditelnit.

0/−5
10.6.2017 17:56

J37a70r26o28s86l90a41v 41A43n32d18r28ý65s44e70k 6425184319979

Pokud to přinese lidem tarif za pětinovou cenu než mají dosud, tak ať je dTest (nebo kterýkoliv jiný subjekt který se této akce ujme), klidně vidět. Klidně ho budu chválit pokaždé když budu propíjet to pětikilo, co mi každý měsíc ušetří :-)

+4/0
10.6.2017 18:22
Foto

J23i84ř75í 62H97e79r96m86á42n74e27k 4426472392630

Ano, s tím souhlasím. Má to pouze jeden háček: pokud.....

Jinak, kdysi jsem četl o snížení spotřeby automobilů. A stanovisko výrobců bylo zcela jednoznačné: Pokud někdo přichází se snížením spotřeby o 20%, ignorujeme to. Ale, pokud má někdo zlepšovák na snížení spotřeby o 3%, pak se tím budeme zabývat.

Jinými slovy, snížení na pětinu je zcela iluzorní. O 15% - 20% možná...

0/0
10.6.2017 18:31

J35a40r81o28s94l73a76v 84A67n35d87r27ý34s35e20k 6665554469209

Pokud lze nabídnout ministerstvu financí (a určitě i spoustě dalších subjektů) cenu pětinovou, mělo by to jít i jednotlivým zákazníkům, nechce se mi věřit, že by administrativa spojená s jednotlivými smlouvami musela požrat pětistovku měsíčně. A jiný důvod pro dražší volání tam nevidím.

+1/0
10.6.2017 18:40
Foto

J57i32ř60í 18H27e47r88m14á98n65e26k 4886702882110

Dobře, ale jako zastánce volného podnikatelského prostředí, kdy si každý hostinský může zvolit, zda se u něj bude kouřit a Vy mu do toho nemůžete mluvit, tak podle stejného principu má přece každý operátor právo nabízet své služby za kolik chce.

Ostatně, rád bych viděl nějaký podklad, kterému s dá jakž takž věřit, o tom, že to ministerstvo má opravdu tak laciný tarif bez žádných dalších závazků a vedlejších plateb.

Není to třeba tak, že k tomu je ještě nějaká základní paušální platba za celý balík?

0/−1
10.6.2017 18:56

J19a39r60o89s36l33a46v 10A18n36d20r62ý71s60e31k 6175704959369

Ale samozřejmě, každý operátor může nabízet služby za kolik chce. Ale kolik bude mít operátor zákazníků, když bude mít tarif třeba za deset tisíc? Asi málo, protože zákazníci si také mohou vybírat, úplně stejně jako to bylo s těmi hospodami. Ale nabízet může. A pokud chcete nějaký podklad, tak zkuste zavolat panu Babišovi, ten to prohlásil do všech médií, buď mu to budete věřit nebo se s ním můžete pohádat, že lže. Ale já mu zrovna tohle věřím, takže žádné další podklady jsem k tomu nesháněl.

0/0
10.6.2017 19:04
Foto

J80i41ř74í 32H63e79r15m69á77n29e51k 4456262372320

A do třetice, než půjdu na "nucenou sobotní procházku". Článek jsem jen tak prolétl, ale dost dobře nechápu, jak si někdo může osvojovat právo zasahovat do soukromé obchodní sféry.

Autor, pokud mě paměť neklame, je velkým bojovníkem proti zákazu kouření v hospodách a razí názor, že majitel podniku si může dělat, co chce.

Proč by tedy, mobilní operátor, z nějakých důvodů, nemohl dát třeba všem zaměstnancům Autoškoda MB tarif za 50,- Kč měsíčně do všech sítí a 10GB dat.

Tak nějak nedokáži pochopit, koho by tím, kromě svých tržeb, poškodil?

+1/−5
10.6.2017 15:55

J26a80r16o65s19l86a21v 32A52n80d17r84ý27s52e76k 6585544929439

Přesně tak, může dát komu chce co chce, klidně neomezené volání za 1 Kč, ale nemůže se divit, že takovému operátorovi nikdo nebude moc fandit, když ostatní to budou mít za, pro vás úžasných, 750 Kč. Takže já bych nikomu nic nenařizoval, ani k něčemu takovému nenabádám, jen na to upozorňuji. Moje názory jsou zcela konzistentní, co se svobody podnikání týče a těžko mě přichytíte při nějakém pokusu schvalovat zásahy do těchto svobod.

+4/0
10.6.2017 15:59
Foto

J17i69ř44í 17H95e19r31m62á67n79e66k 4906922342490

Proč by měl někdo operátorovu fandit? To byl jen příklad. A pokud ctíte zásady svobody podnikání, proč vrtáte do těch tarifů?

+1/−4
10.6.2017 17:27

J43a50r10o15s85l48a69v 18A31n50d56r94ý87s26e11k 6705954519829

A proč bych nevrtal, mě nepřijde jako úžasný váš tarif za 750 Kč, mě se to zdá moc, když mohou dát ministerstvu tarif za pětinovou cenu tak ho chci získat taky, co je na tom divného, když tak hájíte podnikání? Jestli se to mě a ostatním podaří, je věc druhá. A ptát se proč ne, pokud se to nepodaří, také můžeme. Třeba abychom věděli, kterému operátorovi se vyhnout. Máte s tím nějaký problém ve vztahu ke svobodě podnikání?

+3/0
10.6.2017 18:17
Foto

J30i62ř81í 73H20e55r86m34á52n51e85k 4896232592770

A já bych zase chtěl auto za tu cenu, za jakou je Škodovka prodala policii (2.000 kusů).

Vyhnout se nějakému operátorovi? 20-2=18, že? Nikdy nepůjdou proti sobě.

0/0
10.6.2017 18:34

J18a36r57o49s17l93a47v 60A22n65d48r24ý43s45e66k 6195694489209

No a právě proto se takové akce dělají, kdyby jste se spojil s dalšími dvěma tisíci zájemci o nový automobil, tak by jistě škodovka šla s cenou výrazně dolu, aby jste si všichni nekoupili auta jinde. A co se týče operátorů, díky konkurenci ze zahraničí, odstranění roamingových poplatků a virtuálním operátorům je tady šance, že se nějaký utrhne a udělá ceny jako pro ministerstvo financí i pro ostatní, a když jeden, tak pak už všichni.

0/0
10.6.2017 18:45
Foto

J14i85ř61í 76H89e58r97m24á26n65e45k 4596432442190

Ale ne na pětinu. Tak o 20%. Ani ta auta by nebyla levnější. 20%, ale spíš jen 15% a to samozřejmě i u mobilů reálné je.

0/0
10.6.2017 19:03
Foto

I18v74a22n 55V44e87s82e11l68ý 4176708414537

Myslím, že cena kterou nabídl Hyundai v posledním tendru PČR byla mnohem nižší (pokud si dobře pamatuji tak sleva oproti ceníku 70%).

0/0
11.6.2017 16:21
Foto

J87i85ř41í 25H51e13r55m90á56n58e66k 4906182782300

einmalige Kosten -10,05 €Kosten 1. bis 24. Monat29,20 €Effektivpreis/Monat28,78 €

40 € Sofortbonus

Vertrag | Netz:

Allnet

Flat

Flat

SMS

1 GB

https://www.toptarif.de/vertragsanbieter/t-mobile/#moreinfo-4-mobile-55db272ae1919

Tento německý tarif do všech sítí s 1GB dat stojí v přepočtu 760,- Kč, zatímco já, za velmi podobný tarif u O2, ale 1,5GB dat platím 750,- Kč měsíčně. Takže, kde jsou ty nebetyčné rozdíly v cenách?

0/−4
10.6.2017 15:43
Foto

J93i75ř15í 15H78e33r37m91á95n23e13k 4316312832910

Kdysi, je to tak 12 let, jsem byl v Zagrebu na konferenci o mobilní telefonii jako zástupce dodavatele HW sítě.

A vesel jsem poslouchal, jak si mobilní operátoři vyměňují zkušenosti, jak zákazníka "podojit"

Vždyť to proboha je byznys a ne charita. A proč by jednotlivec měl mít stejné výhody jako velká firma či ministerstvo?

+1/−3
10.6.2017 15:36

J68a29r26o54s35l39a34v 30A18n39d88r28ý61s25e55k 6645354189619

Dobrý den pane Hermánku, o jakém jednotlivci prosím mluvíte?, dTest i další aktivity se snaží shromáždit lidi a společně vysoutěžit stejně výhodný tarif jako ministerstvo financi, kde je zaměstnanců cca 5000. Lidí, kteří se registrují bude určitě mnohem víc, tak mluvit o jednotlivci nemá cenu. Proč se do toho nezapojí a naopak proti tomu tomu velcí operátoři tak vystupuj, se snažím rozkrýt ve svém článku. Pokud vám se zdá váš tarif za 750 Kč jako dobrý, tak nic proti tomu, ale je 5x dražší než má třeba to ministerstvo financí. Když vám to nevadí, je to vaše volba.

+4/0
10.6.2017 15:55



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.